Klachten

Verbeter-, of klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Ondanks onze inzet en goede bedoelingen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. In dat geval horen wij dit graag van u.

Samen oplossen

In veel gevallen is het probleem in een persoonlijk gesprek op te lossen. Wij stellen het op prijs als u uw onvrede in eerste instantie bespreekt met de direct betrokken medewerker. Indien gewenst, kunt u de leidinggevende om bemiddeling vragen. Mogelijk leidt dat tot een oplossing.

Schriftelijk indienen

Mocht dit nog niet naar tevredenheid zijn behandeld, dan kunt u uw klacht indienen bij de penvoeder van Jongerenwerk Lansingerland via info@jongerenwerklansingerland.nl of per post:

Jongerenwerk Lansingerland (JWLL)
T.a.v. Jongerenwerk Lansingerland
Celsiusstraat 21
2652 XN Berkel en Rodenrijs

Uw klacht handelen wij af volgens de klachtenregeling van de betrokken organisatie van jongerenwerk Lansingerland waar de bij u betrokken medewerker werkzaam is.

Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent over onze dienstverlening en de inzet van onze medewerkers. Mocht u suggesties hebben waardoor wij u en andere cliënten nog beter van dienst kunnen zijn, geeft u deze dan door aan een van onze medewerkers.